פתרונות תקשורת

תמונת נושא עבור פתרונות תקשורת

כאשר אנחנו מדברים על הנושא של תקשורת נראה כי אנחנו מדברים בעיקר על האפשרות לתקשר בין אנשים באמצעות שיחת טלפון או כתיבת הודעה. אך האמת היא שכיום כל הנושא של התקשורת צעד כברת דרך משמעותית וכיום, כאשר אנחנו מדברים על פתרונות תקשורת אנחנו מדברים על הרבה מעבר לסתם שיחת טלפון בין אנשים.

כי כיום ניתן באמצעות כלי הפיתוח בעולם התקשורת, להרחיב את האפשרויות בניהול העסק, לשלוט על הרבה יותר תחומים באמצעות מערכות מתוחכמות אך פשוטות לניהול. זה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם כאן. פתרונות תקשורת לעסקים שרוצים לצמוח במהירות ובקלות.

עד לפני שנים לא רבות, כאשר דברנו על תקשורת, דברנו בעיקר על מכשיר הטלפון או לחילופין על עולם התקשורת שמייצר עבורנו את החדשות ודואג להביא אותם אלינו בשפה רהוטה ומסודרת… היום כאשר אנחנו מדברים על תקשורת, אנחנו מדברים על משהו שהוא הרבה מעבר לכל זה.

כי היום יש לנו את האפשרויות המתוחכמות והמשוכללות אשר מאפשרות לנו לשלוט על מערכות רבות הודות לתקשורת המפותחת. כל המערכות של בית חכם המציע ניהול חכם מרחוק של הבית או העסק ועוד.

על אחת מהן באנו לספר לכם כאן.

מערכת לניהול מכירות

כולנו יודעים כי כל המטרה של כל עסק הוא למעשה להגדיל את המכירות ולהפוך את הלידים הנכנסים למכירות.

אנחנו מציעים לכם כאן את מערכת ניהול המכירות של SAP C4C. מדובר על מערכת משוכללת ומסודרת במיוחד אשר מאפשרת את השליטה המלאה על כל יומן המכירות כאשר תוכלו להתרשם מהתכנון הקפדני של התוכנה אשר מציגה את כל הנתונים אשר מתוכם ניתן להתרשם ואף לשלוט על כל הפרמטרים המתייחסים למצב המכירות בשטח.

זה כולל

  • עמידה ביעדי המכירות – כל סוכן יש לו את יעדי המכירות שלו ומעיון בנתון הזה ניתן להתרשם ולראות את הנתונים של כל הסוכנים. (כאשר מדובר ברמת מנהל)
  • רשימת פגישות – ניתן לשלוט על כמות הפגישות הצפויות בתקופה הקרובה כאשר על סמך זה ניתן לצפות כמה לקוחות חמים נמצאים על הכוונת ומה הם סיכויי המכירה.
  • מכירות פוטנציאליות – ניתן להתרשם מתוך הנתונים כמה מכירות עמדות להיסגר וכך ניתן גם לקבל אינדיקציה סטטיסטית לגבי אחוזים בעמידה מול היעד.
  • לקוחות חמים – איש המכירות יכול להתמקד בפניות הנכנסות ומתוכם למצוא את הלקוחות החמים.
  • הצעות מחיר – ניתן לעקוב ולראות אם יש לקוחות הממתינים לקבלת הצעת מחיר, או לראות אם יש לקוח הממתין לקבלת חוזה מתוקן וכדומה.

כאשר מערך המכירות מתבצע באופן מדויק ונכון, תוך ניהול תקשורת נכונה מול כל הגורמים כאשר כולם מעורבים בתהליך וכל אחד נותן את חלקו ניתן להגיע לניהול הכי נכון של מערך המכירות. זה כולל ניצול מקסימלי של האינטראקציות תוך שליטה על כל הפרטים המרכיבים את העסק.

מעוניין להתנסות במערכת?

השאר פרטיך ונציג מומחה יחזור אליך עם פרטים ב 24 שעות הקרובות