סוכנות דיגיטל – לעשות את הבחירה הנכונה

תמונת נושא עבור סוכנות דיגיטל – לעשות את הבחירה הנכונה

כשאנחנו ניגשים לחנות בשביל לרכוש מוצר מסוים, לא פעם אנשי המכירות מנסים למכור לנו את המוצר באמצעות משפטים שונים, כגון,  "כמה אנשים קנו אותו והיו מרוצים ממנו" או "המוצר זכה בכאלה וכאלה פרסים וזו ההוכחה כמה הוא טוב".

אלה רק שתי דוגמאות כיצד אנשי מכירות משתמשים בשביל למכור את המוצרים שהם אמורים להציע ללקוחות שנכנסים לעסק. שתי הדוגמאות אולי אמיתיות ונכונות, יש להן גם משמעות, אך זה עדיין לא מבטיח לנו שאם נקנה את המוצר, אכן נעשה עסקה טובה מבחינתנו.

זה נכון, גם כשאנחנו בעלי עסק שמתכוונים לבחור סוכנות דיגיטל שתעבוד עבור העסק שלנו ותדאג לפרסם ולשווק אותו באינטרנט, בין אם זה בגוגל, פייסבוק או בכל מערכת אחרת. עצם זה שסוכנות דיגיטל מסוימת עובדת עם לקוחות רבים, זוכה בפרסים רבים ואפילו עצם זה שהסוכנות מצליחה לייצר פרסומות רבים, לא אומר שום דבר על היכולת שלה לשרת את הצרכים שלנו.

לכן, כשאנחנו ניגשים לבחור סוכנות דיגיטל, עלינו לדעת מה אנחנו מחפשים, מה אנחנו צריכים, ורק על פי זה לבחור את הסוכנות איתה אנחנו רוצים לעבוד. ייתכן מאוד, ויהיו לא מעט מקרים כאלה, שאנחנו נגלה שדווקא סוכנות קטנה, סוכנות שעובדת עם מעט מאוד לקוחות, יכולה לשרת אותנו יותר טוב מסוכנות שעובדת עם לקוחות רבים. כנ"ל לגבי הפרסים, זה אומנם יפה שסוכנות זכתה בפרסים והוקרה, אך זה לא אומר שום דבר על היכולת שלה לייצר קמפיינים מוצלחים שמושכים לקוחות חדשים לעסק.

מה הם הפרמטרים שיכולים לעזור לנו לבחור סוכנות דיגיטל?

ראשית, אנחנו צריכים לאפיין בצורה נכונה את הצרכים שלנו. אנחנו צריכים לבחון מה העסק שלנו צריך, ולא פחות חשוב מה אנחנו יכולים לשכור. כלומר, מה התקציב שעומד לרשותנו ועד כמה אנחנו יכולים לעמוד בדרישות של הסוכנות.

כאן חשוב להדגיש, ישנן סוכנויות שמראש יגדירו את גובה התקציב שהן מוכנות לעבוד איתו, זאת אומרת, שעלינו לבחון לא רק אם יש לנו את האמצעים לשלם לסוכנות, אלא גם האם יש לנו את התקציב לפרסום, על פי דרישות הסוכנות.

שנית, אנחנו צריכים לבחון באיזה סגנון ובאיזו צורה עובדת הסוכנות. האם מדובר בסוכנות שעובדת עם כל לקוח, האם מדובר בסוכנות שעובדת רק עם לקוחות מובחרים, האם מדובר בסוכנות רגילה או סוכנות שמציעה קמפיינים "חצופים", קמפיינים ייחודים שיוצרים סערה ובאז ברשת.

שלישית, חשוב שנבחן כיצד הסוכנות עובדת עם הלקוחות שלה, מה שיטת העבודה בפועל. כמה אנשים אחראים על כל קמפיין, איך מתנהלת התקשורת בין הסוכנות לעסק ועוד. כל פרט כזה יכול להשפיע כך או אחרת, לא רק על דרך העבודה אלא על הקמפיינים בסופו של דבר.

ארבע, חשוב להכיר את התוצאות של הסוכנות, האם באמת הקמפיינים מביאים לתוצאות איכותיות, לידים אטרקטיביים ללקוחות שלהם.

מעוניין להתנסות במערכת?

השאר פרטיך ונציג מומחה יחזור אליך עם פרטים ב 24 שעות הקרובות