הקדמה:
עוד קצת לפני שנסגרת עסקה חדשה יש תהליך שלם של גלגלי שיווק ומכירות הפועלים בסינרגיה במטרה לגייס לקוחות חדשים.
הקושי:
הרבה מאוד אנשי עסקים, מנהלי מכירות, ובעלי תפקידי מפתח מוצאים את עצמם מנהלים לוחות זמנים צפופים המקשים עליהם לטפל בצורה חכמה במכירות, לנהל לו"ז כמו שצריך. במצב כזה עסקים וחברות מאבדים הרבה מאוד מכירות.
החלטנו לעשות קצת סדר בתהליך השיווק והמכירות שלכם שבדרך כלל הוא נכון לגבי 95% מהעסקים.
אולי יעניין אותך גם –מהי SAP C4C?
אולי יעניין אותך גם -מהי SAP ?
שלב הראשון – ערוץ השיווקמגייס לנו ליד חם או ליד קר:
לידים קרים:
לידים חמים:
שלב שני – קליטת הליד במערכת crm או בתוכנה לניהול מכירות:
למעשה המערכת שלנו SAP C4C מתפקדת כמערכת CR> במיוחד לניהול תהליכי המכירה עם סנכרון מלא לאפיקי השיווק השונים הכוללת את כל השלבים מהשיחה הראשונה , תיאום פגישה, ניהול משא ומתן,Follow up, וסגירות .
המערכת יודעת להציג בפניכם פרמטרים חשובים כגון:
וגם נתונים מתוחכמים כגון:
סה"כ פניות מקידום אתרים שהובלו לסגירה.
עלות גיוס לקוח -כמה כסף הוצאנו בסך הכול לפני המכירה (חלוקה של ההשקעה בשיווק וזמן העבודה סביב הלקוח עוד לפני שהוא חותם על ההסכם).
איך בוחרים מערכת לניהול מכירות חכמה?
כאשר אתם מחפשים מערכת לניהול מכירות אתם מחפשים תוכנה שתעשה לכם סדר בכל שלבי המכירה:
כאשר תיכננו את המערכת חשבנו על רעיון שבסופו של דבר יעזור לכם לתכנן יום מכירות ולו"ז מכל מקום ע"י התקנים ניידים, מערכת שתעזור למנהלי מכירות לנהל בצורה חכמה ולהתייחס לנתונים חשובים כגון – מצב משא ומתן, וחשבנו על מנכ"ל החברה שיהיה מעודכן במצב המכירות בכל רגע נתון.
התאמה אישית:
המערכת גמישה וניתן לערוך אותה ע"י איפיון בהתאמה מדויקת לדרישות הלקוח.