ביצועי מכירות

מערכת SAP C4C תוכננה בראש ובראשונה לעשות את החיים של מנהל המכירות פשוטים יותר.

 

אז מה הופך את המערכת לכזאת?Sales Funnel Flat Concept

ניהול יומן מכירות, מעקב אחרי לידים חמים, מעקב אחרי לידים נכנסים, Follow up, Pipeline .

הייעוד העיקרי של המערכת הוא להגדיל את ביצועי המכירות!

בכל חברה מסודרת יש משפך שיווקי שמוביל ללידים, מטרת מערך המכירות היא לתרגם את הלידים הללו למכירות וכמה שיותר.

כאשר נכנסים למערכת ניהול המכירות  של SAP C4C ניתן להתרשם בתכנון קפדני של תצוגת הנתונים כאשר בעמוד הראשי ניתן לברור פרמטרים המתייחסים למצב המכירות:

  1. עמידה ביעדי מכירות: מתייחס ליעד המכירות הפרטי של אותו סוכן, ניתן לראות גם נתונים ברמת מנהל של כמה סוכנים.
  2. פגישות: כמה פגישות נוספות צפויות להיות החודש שיוכלו להיות מתורגמות ללקוחות חמים, סיכוי מכירה.
  3. מכירות פוטנציאליות: ניתן לראות כמה מכירות יכולות להסגר, ובכך לקבל סטטיסטיקה של אחוזים לעמידה ביעד.
  4. לקוחות חמים: מתייחס לפניות נכנסות ובכך מסייע לאיש המכירות להתמקד.
  5. הצעות מחיר: למי מהלקוחות צריך לשלוח הצעת מחיר, איזה לקוח ממתין לחוזה מתוקן ועוד.

 

לסיכום: ביצועי המכירות של העסק תלויים בעיקר, בניהול נכון של מערך המכירות, ניצול מקסימלי של  אינטראקציות מכירה, בדיוק עבור כך קיימת מערכת לניהול המכירות SAP C4C.

 


מעוניין להתנסות במערכת?

השאר פרטיך ונציג מומחה יחזור אליך עם פרטים ב 24 שעות הקרובות

    דילוג לתוכן